Fess-Veres

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a
https://fessveres.hu/ címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Web áruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

  1. Üzemeltetői adatok:

 

  • Cégnév:Füzi­-Papp Zsuzsanna
  • szolgáltató székhelye:2112 Veresegyház Kökény u 11
  • Adószám:694545550-1-33
  •  Kibocsájtó cégbíróság: Nemzeti Adó és Vámhivatal Megyei adó és Vámigazgatóság
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: fessveres@gmail.com
  • Telefonos elérhetőség: +36 30 63 92 649
  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: Regisztrálj NAIH azonosítót!
  • Számlaszám: HU75104029915052688853501006
  • Nyilvántartásba vevő hatóság:

A tárhely szolgáltató elérhetőségei: https://tarhelypark.hu/

A szolgáltató a jelen általános szerződési, feltételekben a  továbbiakban: üzemeltető.

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A web shopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepel felelősséget nem vállalunk a feltüntetett kép és a valóságbeli eltérések miatt.

  1. Rendelési információk

 

A megjelenített termékek kizárólag a áruházukon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

Áruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

 

A rendelés menete

 

A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével tud belépni. A szolgáltató kizárja a visszaigazolás felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg ,mert a felhasználó hibás vagy rossz mail címet adott meg a regisztráció során vagy a fiók telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, módosíthatja választott mennyiséget. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítását a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

 

Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai a következők:

Fizetési módok:

Személyes átvétel

Fizetés utánvétellel

Online bankkártyával Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Miután véglegesítette rendelését a vásárló tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége van a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével a fizetendő végösszeg a rendelés összesítése a visszaigazoló alapján minden költséget tartalmaz a számlát és a termékhez tartozó jótállási jegyet a fizetést követően küldi a szolgáltató. A csomagot a felhasználó köteles a futár előtt megvizsgálni és a termékcsomagoláson észlelt sérülés esetén jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem kötelessége átvenni. A csomag kézbesítése munkanapokon történik, 8-17 közötti időszakban történik. A szolgáltató utólagos reklamációt jegyzőkönyv nélkül nem fogad el.

 

  1. Regisztráció

 

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár. A felhasználó a vásárlás és regisztráció során tudomásul veszi, hogy köteles saját ás valós adatait megadni. A regisztráció vagy vásárlás során történő nem valós vagy más személyhez köthető adatok esetén a szolgáltató az elektronikusan létrejött szerződést semmisnek nyilvánítja. A szolgáltató nem tartozik felelősséggel amennyiben a felhasználó más adataival vagy más néven veszi igénybe a szolgáltató szolgáltatását. A felhasználó által tévesen megadott adatokból felmerülő szállítási hibákért és az ezzel kapcsolatos problémákért, felelősséget nem vállal és nem terheli a szolgáltatott, ezzel kapcsolatos reklamációt nem fogad el.

 

  1. A megrendelések feldolgozása

 

A megrendelések feldolgozása a rendeléstől számított 48 órán belül történik 8-17 óráig. Megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a rendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Az elfogadott megrendelés teljesítési határideje, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 5 – 14 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, úgy a beszerzési helyétől függően 2-4 hét.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt

6 A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

 

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg)
  • Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával.
  • Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: MasterCard Visa
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott sprinter futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
  • Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni

  • Rendelési érték 1-19990 között a házhoz szállítás díja: 17oo Ft.
  • Rendelési érték 24ooo Ft felett ingyenes.

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik.

 

  1. Szállítási határidő

 

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 2-4 hét.

Személyes átvétel esetén 2112 Veresegyház budapesti u 3/b szám alatt vehető át. lehet. A Személyes átvétel esetén nem kerül felszámolásra kiszállítási díj. Költsége kizárólag akkor tudja átvenni a csomagot, ha azt a szolgáltatótól megrendelte, a csomag nyitvatartási időben vehető át kedd –péntekig, 9-17 óráig a változtatás jogát fenntartva a nyitvatartási idő változhat, amelyről tájékoztatást adunk 24 órával előtte, rajtunk kívül álló okok miatt történő zárva tartás beleértve az ünnepnapokon a csomag nem vehető át a megrendeléstől számított 5 napig vállalunk felelősséget további tárolásra nincs további lehetőség. A felhasználó által megrendelt csomagot a megadott címre futárszolgálattal szállítjuk, a plusz költség a vásárlót terheli.

 

  1. Házhoz szállítási információk

 

A web áruházunk által kapott megrendeléseket kizárólag a sprinter futárai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének és a szállítási díjnak, valamint az utánvétel díjának a futár részére való teljesítését.

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

 

 

  1. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag, a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él az elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

A szolgáltató követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

­-A szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a vállalkozás teljesítését egészének teljesítését követően, ha a szolgáltató a teljesítést a fogyasztó által kifejezett előzetes beleegyezésével kezdte meg és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszti.

– az olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ

– olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra

– olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítás vagy karbantartás, vagy minőségét rövid ideig megőrző termék .

– lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

– nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.

– folyóirat hírlap és időszaki lap tekintetében az előfizetéses szerződések kivételéve —-virágküldemények,

– romlandó áruk (pl.: nem tartós élelmiszerek),

 

– egyedi igények alapján készült termékek (pl.: saját fényképes póló, egyedi méretre szabott bútor)

– koncertjegyek,

– repülőjegyek, gépjárműbérlés,

– szállásfoglalás,

– nyilvános árverésen megkötött szerződések,

– üzemanyag.

 

Elállási jog gyakorlásának a menete:

Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.

Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket.

A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

Jótállás, szavatosság

Hibás teljesítés

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben semmis az a kikötés, amely e fejezetnek a kellékszavatosságra és a jótállásra vonatkozó rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára tér el.

 

 

  1. Jótállás

 

A forgalmazott egyes termékekre az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállás szabályait tartalmazó 151/2003. Korm. rendelet szerint 1 éves jótállási idő áll a fogyasztó rendelkezésére a termék átadásának napjától. A vásárlót a jótállás joga akkor nem illeti meg, ha a hiba a termék fogyasztó részére való átadását követően keletkezett. A megjelölt rendelet alá nem tartozó termékek tekintetében . A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja

végzi az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A jótállási igény érvényesítése

A jótállási igény jótállási időben érvényesíthető. Kötetező esetén egy év,a szerződésben jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határidő az irányadó Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívásnak nem megfelelő határidőben nem tesz eleget ,a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül érvényesíthető jogbíróság előtt,ha a jótállás idő már eltelt . E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítése a kellékszavatosság jogok gyakorlásara vonatkozó szabályok érvényesek. Az áttéréssel okozott költséget köteles a keletkezettnek megfizetni kivéve,ha az áttérésre a kötelezett adott okot vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

További vonatkozásban a Ptk.6:159.§ (2) bekezdése hatályos.

A vevő hibás teljesítésesetén a Ptk.6:159.§ (2) bekezdése alapján szavatossági jog illeti meg

– javítást vagy kicserélést igényelhet

– kivéve ha a választott kellékszavatossági jogteljesítése lehetetlen, vagy ha a kötelezettnek másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne,figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét,a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmét.

– ellenszolgáltatás arányos leszállíthatását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga javíthatja vagy mással javítathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a javítást vagy cserét nem vállalta,e kötelezettségének a törvényben foglaltak szerinti feltételeknek nem tud eleget tenni,vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye, a kijavítást vagy kicserélést a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel megfelelő határidőn belül a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

A Ptk.6:166.§ értelmében a szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségeket a kötelezett tehát a vállalkozást terheli. Kivételt képez az esetben, ha a dolog meghibásodásában a jogosultat terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a jogosult köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett,vagy ha a kötelezett e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

Milyen határidőn belül reklamálhatunk?

A jogosult a kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés esetén azonban a szavatossági idő hosszabb a fogyasztó kellékszavatossági igénye teljesítés időpontjától,ha a fogyasztó és a vállalkozó közötti szerződés tárgya használt dolog a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak.

Melyek azok az esetek, amikor a szolgáltatót nem terheli a szavatossági kötelezettség?

A Ptk.6:157.§ (1) bekezdésben tartalmazzák a szavatosság alól mentesülés eseteit.

– a szerződéskötés kötés időpontjában a jogosult ismerte

– a szerződés időpontjában ismernie kellett

A jótállási jog tulajdon váltás esetén,a jótállásból eredő jogokat az új tulajdonos érvényesítheti  jótállást vállaló kötelezettel szemben.

A jótállási igény érvényesítése,a jótállási igény jótállási időben érvényesíthető kötelező jótállás esetén egy évig .A jótállásnál a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban rögzített határ idő az irányadó .A határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell alkalmazni. A jogosult a választott kellékszavatossági jogról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni,kivéve ha az áttérés indokolt volt.

Három napon belüli cserekötelesség, ha a fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől ) számított három munkanapon belül jelzi kifogását  a kereskedőnek a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre hanem köteles a fogyasztási cikket azonnal kicserélni,ha a meghibásodása miatt a termék rendeltetés használata akadályozott 1o kg esetén köteles a terméket helyben javítani.

Jótállási igényérvényesítésnek kizáró okai

– nem rendeltetésszerű használat vagy a terméknek nem a használati útmutatóban foglalt utasításoknak megfelelő kezelése vagy működtetése esetén ide értve helytelen tárolás ,elemi kár erőszakos belső behatolást ért rongálás vagy törés villámcsapás áramingadozás egyéb a vásárlás után keletkezett okból bekövetkezett meghibásodás

– szakszerűtlen karbantartás vagy változtatás

– nem a gyártó által szolgáltatott jóváhagyott szoftver adathordozó vagy kellékanyag használata

– a termék specifikációtól eltérő üzemeltetés

– a jótállás nem érvényesíthető ha a termék vagy a hozzá tartozó jótállási jegy érvénytelen vagy azonosításra nem alkalmas vagy valótlan adatokat tartalmaz .

– a fenti okokból következő hibák esetén a javítás költségét a fogyasztót terheli a jótállási időn belül.

– a termék anyagok tisztítása és karbantartása valamint a kellékanyagok pótlása nem tartozik a jótállás körébe.

A jótállási igény jótállási jeggyel érvényesíthető Jótállási jegy a fogyasztó részére bocsátása elmaradása esetén .A szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni,ha az ellenértékben megfizetett az általános forgalmi adóról szóló törvény apján kibocsátott számlát vagy nyugtát a fogyasztónak be kell mutatni a vállalkozó felé,ez esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetést igazoló bizonylattal érvényesíthetők. Kérjük, őrizze meg a bizonylatot.

 

Szavatossági jogok

Hibás teljesítés esetén a Ptk.6:159.§(2) bekezdése a rendelkezés alapján, kérhet kijavítást kicserélést árleszállítást vagy a vételár –visszatérítését

Ki viseli a költségeket?

A szavatossági kötelezettségekkel teljesítésével kapcsolatos költségek a vállalkozást terhelik. Ptk.6:166.§

Melyek azok az esetek, amikor a vállalkozót nem terheli a szavatossági kötelezettség?

A Ptk.6:157 §(1) bekezdésében meghatározott rendelkezések tartalmazzák a szavatossági felelősség alól mentesülés eseteit, miszerint a mentesülésre két esetben kerül sor:

  • a hibát a szerződés időpontjában ismerte
  • a szerződés időpontjában ismerhette

A jótállás mindkét fajtájának teljes időtartalma alatt a jótállásra kötelezett akkor mentesül, ha a hiba a vevő általi nem rendeltetésszerű használat miatt keletkezet. A vásárló köteles bizonyítani, hogy a hiba a vásárlás időpontjában meg volt és a hibát nem rendellenes használat okozta.

 

 

  1. kellékszavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint. Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Felhasználó választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet ,

– kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot. A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. Ugyanakkor a termék átvételétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti  A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. A termék átvételétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a vásárló igazolja, hogy a terméket, általunk vásárolta. 6 hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy a vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

 

. Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

Felhasználó választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet, kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

 

Termékszavatosság

Termék hibája esetén a vásárló választása szerint kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

A vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog hibája esetén a fogyasztó kérheti, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges a terméket cserélje ki. Termékszavatossági igényként a vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

A gyártó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

– a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

– a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

– a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

 

Termékszavatossági igényét a vásárló a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.

 

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet a vásárló. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, ill. a kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a szolgáltatóval szemben érvényesítheti.

 

Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén

A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

 

Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

 

 

 

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal

 

 

 

 

  1. A szavatossági igény esetén történő eljárás

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.

A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).

A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is  öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

 

 

Panaszok intézése

A szolgáltató elsődleges szempontja a vásárló teljes megelégedésének igényének szem előtt tartása. Célunk, hogy a megfelelő minőségben teljesítsünk a vásárló igényei szerint. Amennyiben Önnek mégis észrevétele van vagy panasszal szeretne élni a weboldalon lévő postai címen, email címen vagy telefonszámon tud minket elérni és felvesszük Önnel a kapcsolatot.

 

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

A szolgáltató a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban megindokolja. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Felhívjuk, figyelmét hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:

A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint , illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

 

 

 

 

 

 

 

 

A jogvita esetén a megyei vagy fővárosi békéltető testület eljárását kezdeményezheti

 

A Testület eljárásának célja, hogy a fogyasztók és a gazdálkodó szervezetek, azaz a vállalkozók között felmerült vitás ügyeket a felek között egyezséggel zárja le. Ha nem jön létre egyezség, akkor a Békéltető Testület a határozatával dönti el az ügyet, amelynél figyelemmel kell lennie a fogyasztói jogok gyors, hatékony és egyszerű érvényesítésére.

A gyorsaságot biztosítják a fogyasztóvédelemről szóló törvényben meghatározott rövid határidők melyeket a feleknek és a Békéltető Testületnek is be kell tartania. A gyorsaság egyben biztosítja a hatékony eljárás lebonyolítását is.

A testület másik jellemzője, hogy a felek maguk választják ki a testület tagjai közül azt a személyt, aki az ügyüket képviseli. Ez komoly bizalmat alapozhat meg az eljáró tanáccsal szemben.

A Békéltető Testület hatáskörébe tartozó ügyek

A békéltető testület hatáskörébe az áruk és szolgáltatások

  • minőségével, biztonságosságával,
  • és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával,
  • valamint a szerződések megkötésével és teljesítésével

Kapcsolatos fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése tartozik.

Ez azt jelenti, hogy amennyiben akár adás-vételi, akár vállalkozói szerződés alapján nyújtott szolgáltatás nem felel meg a jogszabályokban, illetve a szerződésben foglaltaknak a vevő, illetve a megrendelő a Békéltető Testülethez fordulhat. Fontos tehát, hogy a békéltetést csak a fogyasztó, mint magánszemély kezdeményezheti.

A Békéltető Testület hatáskörébe nem tartoznak bele azok az ügyek, amelyekre jogszabály más szerv hatáskörét állapítja meg.

Természetesen az már nem akadálya a Békéltető Testület eljárásának, ha más hatóság már lefolytatta az eljárást, és azt jogerősen befejezte, de a panaszos továbbra is úgy érzi, hogy az ügyének a Békéltető Testület hatáskörébe tartozó elemét még nem bírálták el. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett. Fogyasztó panasza esetén igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. A platform igénybe vétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, amelynél a működő békéltető testület illetékes.  Ezt követően pedig bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a fogyasztó a Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

  • az eljáró bíróságot;
  • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;
  • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;
  • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;
  • a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

 

 

Uniós online vitarendezési platformot elérhetősége:  http://ec.europa.eu/odr

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Adatkezelés

 

Az üzemeltető a web áruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben a alvállalkozója számára. (Pl.: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A web áruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez Cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné, engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a web áruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A web áruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el. A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: http://fessveres.hu oldalon

  1. Egyéb rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

 

 

 

Vásárlási felhasználási tájékoztató otthoni festő szetthez

A vásárlásra vonatkozó felhasználási feltételek, az Ászf szerződéssel összhangban értendő. Festő szett megvásárlásával a felhasználó hozzáférést kap egy videóhoz melynek segítségével és iránymutatásával a művészeti vezető segít és bemutatja a kiválasztott festmény lehetséges elkészítési módját. A szolgáltatás során nem festmény másolatot készítünk, a képek nem mindig felelnek meg a valóságnak illusztráció jellegűek lehetnek. A vásárló saját tudása alapján készíti el a festményt és igénybe veheti a videóban elhangzott instrukciókat. Szolgáltató a videós segítségben elhangzott kép és hang formájában adott instrukciókért semmilyen felelősséget nem vállal, amelyet a felhasználó készít otthonában. Nem vállal felelősséget a kép minőségéért és nem garantálja, hogy a festmény a weboldalon megegyező minőségű lesz.

A videó eléréséhez szélessávú internet kapcsolat szükséges melynek biztosítása a felhasználó felelőssége a szolgáltató az elérési linket és a hozzáférési kódot biztosítja. Belépési jelszó az első belépéstől számított…………………vehető igénybe. A megadott kód időkorláttal védett. .

A festő szett egyszeri programot, biztosít, amely idő intervalluma a kép választásától teszi függővé, amit a választott termék mellett kerül feltüntetésre a festő szett magas minőségű akril festéket tartalmaz, levegőre szárad, ha megszakítja a festést a festéket helyezze vissza a zárható csavaros tetővel ellátott dobozba melynek a menetét előtte megtisztította a leírtak elmulasztásából származó károkért a szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal. Felhívjuk figyelmét, hogy a szetthez tartozó ecseteket tartsa tisztán a festés során, az eszközök nem megfelelő használatáért nem tudunk felelősséget vállal. A festő szettben megtalálható egyszer használatos kötény nem megfelelő vagy használaton kívül hagyásából történő ruházati vagy egyéb károkért a szolgáltató nem vállal felelősséget csomagban található gumikesztyű használatának kizárásáért és az ebből származó károkért a szolgáltató nem vállal felelősséget. A festéket tilos megenni szembe beledörzsölni kérjük, ezzel kapcsolatban olvassa el a festék biztonsági adatlapját további információ és teendőkkel kapcsolatban Az ilyen jellegű balesetekért a szolgáltató nem vállal felelősséget. Felhívjuk figyelmét, hogy kiskorú gyermekét ne hagyja felügyelet nélkül a festés során.

Vásárlás

Festő szett megvásárlását a www.fessveres.hu oldalon lehet indítani ezzel kapcsolatos további információ az ászf szerződés 3 pontjában található. A vásárlás Barion fizetési rendszeren direkt utalással működik a felhasználó a jegyvásárláskor a barion és a paypal Ászf szerződését köteles elfogadni Banki átutalás is választható ebben az esetben az Ászf szerződés első pontjában lévő céges adatoknál található bankszámlára utalja az összeget. A jegyvásárlásnál a billingo.hu elektronikus számlázási rendszer küldi a számlát a megadott email címre . Sikeres vásárlásról a rendszer automatikus levelet küld a megadott email címre .Nem megfelelő vagy hibás adatok megadásából felmerülő esetleges probléma felmerülése esetén a szolgáltató nem vállal felelősséget.

Visszatérő vendégeink számára lehetőség van megvásárolni a festő csomagot ecsetkészlet nélkül, ebben az esetben a választott termék mellett találja meg ezt a lehetőséget. A fess veres egyedi tematikával dolgozza ki a festmény elkészítését és annak felépítését előfordulhat, hogy olyan eszközöket használ, amely a felhasználó számára nem elérhető a választott festmény elkészítéséhez. Felhívjuk figyelmét az eszközök ellenőrzésére a vásárlás megkezdése előtt, ha nem biztos, akkor keressen fel minket a megadott elérhetőségeinken,(email, telefon, levélben) és mi felvesszük Önnel a kapcsolatot a fent felsorolt elmulasztások esetén az ebből származó kellemetlenségért a cég nem vállal felelősséget.

Ezen kívül nem vállal felelősséget vagy kötelességet az alábbiakban

– weboldalon történő bármely meghibásodás

– hibák vagy hiányosságok a web oldalon

– tanácsok és javaslatok

-A videó megszakítása és a kód lejárata vagy nem megfelelő használata

– weboldalon látható festő szett elérhetősége

Felhívjuk figyelmét, hogy a videóban elhangzott kép és hanganyag a szolgáltató saját szellemi terméke és az ezzel való visszaélést a törvény bünteti. /1999.évi LXXVI törvény/

A videós segítségben elhangzott kép és hanganyagot magán célra használja. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az ezzel történő visszaélést a törvény bünteti!